Translate

fredag 18 maj 2018

V 20 2018

Lyfter två saker den här veckan:

  • Jag bär med mig en skön känsla in i nästa vecka som berör förbättrad kommunikation


  • Det är kul att ständigt lära sig nya saker






Energin man får när man kommer igång med en person eller en grupp utifrån en vilja att lära sig av varandra är ovärderlig för en organisation. Den här veckan har varit skön. Jag vill tro att det är inte en Red Bull jag druckit utan istället hittat en balans i kostcirkeln. 

Här nedan är en film som publiceras på Dals-Eds kommuns hemsida 25/5 tillsammans med en "drop down"-text för den som så vill läsa den. Har lärt mig hur man skapar textning på Youtube, den här exempelvis är textad på svenska och engelska. 





______________________________________

För övrigt är det så att kultur äter alltid strategi till frukost. Det finns strukturer som är bättre än andra.






Vad är då den rätta kulturen?

Vad är då bra struktur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar