Translate

fredag 13 januari 2017

Min första vecka i Dals-Ed

Vänlighet, kunnighet och entusiasm har jag mött den här första veckan. På alla plan. Kommer bli kul det här! Första kvartalet 2017 kommer karaktäriseras av intervjuer 1-1 på mitt rum, våning 2 (kommunhuset) mittemot personalrummet. Då måste ju rummet anpassas till det. : ) Nu ser mitt rum ut så här:
Min plan är att det ska se ut så här om 4-6 veckor:
Det manuellt höj- och sänkbara skrivbordet (perfekt storlek), fanns på "Returen", tack Veronika m fl för bemötande och leverans. Eventuellt gratis fåtöljer från Vårdcentralens Rehab-avdelning hade tyvärr givits bort för ett tag sedan. Låsbar hurts med bokhylla får jag från kommunchefens rum. Stol och runt bord till samtalsytan fanns i kommunhuset och var över. Christian Nilsson fixar med namnskylt på dörren. Alla på IT-enheten har fixat det som behövts runt datorn, mobilsynk och utskrifter. Inger löste plupp. Saker löser sig rätt fort, konstaterar jag! Men så blev jag fint guidad av Christian och Agneta också. Den här veckan har haft semester på måndagen, åkt buss/tåg 2 dagar, åkt bil 2 dagar och jobbar idag fredag hemifrån (som jag kommer göra en dag i veckan).
Väl mött, ha en go' helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar